HAVEN’T MET YOU YET (ENCARA NO ET CONEC)

michael-buble-20080117-364404Què voleu que us digui? M’agrada l’última cançó de Michael Bublé! Té la frescor d’una perla matinera de gebre abraçada al vidre d’una finestra, contemplada a través de l’alè d’un cafè amb llet acabat de fer.

I’m Not Surprised No m’estranya
Not Everything Lasts no tot és etern
I’ve Broken My Heart So Many Times, m’han fet malbé el cor tantes vegades
I Stop Keeping Track. que ja n’he perdut el compte.
Talk Myself In Em convenço
I Talk Myself Out
Me’n desdic
I Get All Worked Up
Em neguitejo
And Then I Let Myself Down. I aleshores em decebo a mi mateix

I Tried So Very Hard Not To Lose It Vaig fer de tot per no perdre’l
I Came Up With A Million Excuses em vaig empescar mil excuses
I Thought I Thought Of Every Possibility em pensava que havia pensat en totes les possibilitats


And I Know Someday That It’ll All Turn Out
I sé que un dia passarà
You’ll Make Me Work So We Can Work To Work It Out tu em faràs funcionar i junts treballarem perquè això nostre funcioni
And I Promise You Kid That I’ll Give So Much More Than I Get I et prometo nena que et donaré més del que rebré
I Just Haven’t Met You Yet Però encara no et conec.

Mmmmm ….

I Might Have To Wait Potser hauré d’esperar
I’ll Never Give Up però no defallire mai
I Guess It’s Half Timing suposo que és una qüestió de temps
And The Other Half’s Luck i de sort
Wherever You Are siguis on siguis
Whenever It’s Right quan sigui el moment oportú
You Come Out Of Nowhere And Into My Life sortiràs del no-res i entraràs a la meva vida.

And I Know That We Can Be So Amazing
I sé que junts podem ser tan fantàstics
And Baby Your Love Is Gonna Change Me I nena, el teu amor em canviarà
And Now I Can See Every Possibility ara veig totes les possibilitats

Mmmmm ……

And Somehow I Know That It Will All Turn Out…

They Say All’s Fair Diuen que en l’amor i en la guerra
And In Love And War tot s’hi val
But I Won’t Need To Fight It
Però a mi no em caldrà lluitar
We’ll Get It Right L’encertarem
And We’ll Be United i estarem junts.

And I Know That We Can Be So Amazing I sé que junts podrem ser tan fantàstics
And Being In Your Life Is Gonna Change Me ser a la teva vida em canviarà
And Now I Can See Every Single Possibility ara veig clares totes les possilitats

Mmmm …..

And Someday I Know It’ll All Turn Out I sé que un dia passarà
And I’ll Work To Work It Out i treballaré perquè funcioni
Promise You Kid I’ll Give More Than I Get et prometo nena que et donaré més del que rebré
Than I Get Than I Get Than I Get del que rebré, del que rebré, del que rebré.

Oh You Know It’ll All Turn Out Saps que passarà
And You’ll Make Me Work So We Can Work To Work It Out I que em faràs funcionar i treballarem perquè tot funcioni
And I Promise You Kid To Give So Much More Than I Get I et prometo nena que et donaré molt més del que rebré
Yeah I Just Haven’t Met You Yet però encara no et conec

I Just Haven’t Met You Yet encara no et conec
Oh Promise You Kid et prometo nena
To Give So Much More Than I Get que et donaré molt més del que rebré

Anuncis

1 comentari

Filed under MÚSICA

One response to “HAVEN’T MET YOU YET (ENCARA NO ET CONEC)

  1. Albert

    Boníssima! 🙂 La vaig descobrir ja fa unes setmanes i em va donar la mateixa sensació de frescura…. que, per cert, ja li tocava…. Els seus últims treballs eren com un encefalograma pla…

    Una abraçada, Enric!

Deixa un comentari

