VIVA LA VIDA

Escolta aquesta revolucionària cançó de Coldplay.

I used to rule the world Jo abans governava el món
Seas would rise when I gave the word
els mars s’alçaven quan donava l’ordre
Now in the morning I sweep alone
ara dormo tot sol pels matins
Sweep the streets I used to own
escombro els carrers que abans eren meus.
I used to roll the dice
Abans llençava els daus
Feel the fear in my enemy’s eyes
sentia la por als ulls de l’enemic
Listen as the crowd would sing:
Escoltava les munions que cantaven:
“Now the old king is dead! Long live the king!”
“El vell rei ha mort! Llarga vida al rei!”
One minute I held the key
Durant un minut vaig tenir la clau
Next the walls were closed on me
i al següent els murs em van encerclar
And I discovered that my castles stand
i vaig descobrir que els meus castells s’alcen
Upon pillars of salt, pillars of sand
sobre pilars de sal, pilars de sorra. 

I hear Jerusalem bells are ringing sento el repicar de les campanes de Jerusalem
Roman Cavalry choirs are singing
els cants dels cors de la cavalleria romana.
Be my mirror my sword and shield
Sigues el meu mirall, la meva espasa, el meu escut
My missionaries in a foreign field
els meus missioners en terra estranya
For some reason I can not explain
per una raó que no m’acabo d’explicar
Once you’d gone there was never, never an honest word
quan vas marxar no hi hagué cap paraula sincera
That was when I ruled the world
va ser quan vaig governar el món.
(Ohhh)

It was the wicked and wild wind Fou el vent malvat i salvatge
Blew down the doors to let me in.
El que va tirar per terra les portes per deixar-me entrar
Shattered windows and the sound of drums
finestres destrossades i el so de tambors
People could not believe what I’d become
la gent no s’acabava de creure en què m’havia convertit
Revolutionaries Wait
els revolucionaris esperen
For my head on a silver plate
el meu cap en safata de plata
Just a puppet on a lonely string
sóc només una titella penjada d’una corda solitària
Oh who would ever want to be king?
qui voldrà ser rei a partir d’ara? 

I hear Jerusalem bells are ringing sento el repicar de les campanes de Jerusalem
Roman Cavalry choirs are singing
els cants dels cors de la cavalleria romana.
Be my mirror my sword and shield
Sigues el meu mirall, la meva espasa, el meu escut
My missionaries in a foreign field
els meus missioners en terra estranya
For some reason I can not explain
per una raó que no m’acabo d’explicar
Once you’d gone there was never, never an honest word
quan vas marxar no hi hagué cap paraula sincera
That was when I ruled the world
va ser quan vaig governar el món.
(Ohhh)

Hear Jerusalem bells are ringing sento el repicar de les campanes de Jerusalem
Roman Cavalry choirs are singing
els cants dels cors de la cavalleria romana
Be my mirror my sword and shield
sigues el meu mirall, la meva espasa, el meu escut
My missionaries in a foreign field
els meus missioners en terra estranya
For some reason I can not explain
per un motiu que no m’acabo d’explicar
I know Saint Peter will call my name
sé que Sant Pere cridarà el meu nom
Never an honest word
No hi hagué mai una paraula sincera
But that was when I ruled the world
però això va passar quan jo governava el món.
Oooooh Oooooh Oooooh”


Anuncis

3 comentaris

Filed under MÚSICA

3 responses to “VIVA LA VIDA

  1. Edu

    M’alegra que tornis escriure el blog. salut!

  2. M’encanta el nou “look” del teu blog.
    La cançó de Coldplay és “de categoria” i la lletra dóna per molt… Perquè mira que fa temps que l’escolto i no l’acabo d’entendre!

  3. juanjo

    Et recomano aquesta versió Casolana!

    Segueix així un blog GENIALL ! ! !
    juanjo

Deixa un comentari

