HAVE I TOLD YOU LATELY THAT I LOVE YOU? (T’HE DIT ÚLTIMAMENT QUE T’ESTIMO?)

Escolta aquesta bonica cançó de Rod Stewart.

Have I told you lately that I love you T’he dit últimament que t’estimo?
Have I told you theres no one else above you T’he dit que no hi ha ningú més per sobre de tu?
Fill my heart with gladness M’omples el cor d’alegria
Take away all my sadness Em treus tota la tristesa
Ease my troubles thats what you do M’alleugereixes els problemes, això és el que fas

For the morning sun in all its glory Perquè el sol del matí en tota la seva glòria
Greets the day with hope and comfort too saluda el dia amb esperança i serenor
You fill my life with laughter Tu m’omples la vida de rialles
And somehow you make it better i d’alguna manera la millores
Ease my troubles that’s what you do M’alleugereixes els problemes, això és el que fas.
There’s a love that’s divine Hi ha un amor que és diví
And it’s yours and it’s mine like the sun I és teu i és meu com el sol
And at the end of the day I al final del dia
We should give thanks and pray Hem de donar gràcies i pregar
To the one, to the one a l’únic, a l’únic.

Have I told you lately that I love you T’he dit últimament que t’estimo?
Have I told you theres no one else above you T’he dit que no hi ha ningú més per sobre de tu?
Fill my heart with gladness M’omples el cor d’alegria
Take away all my sadness Em treus tota la tristesa
Ease my troubles thats what you do M’alleugereixes els problemes, això és el que fas

There’s a love that’s divine Hi ha un amor que és diví
And it’s yours and it’s mine like the sun I és teu i és meu com el sol
And at the end of the day I al final del dia
We should give thanks and pray Hem de donar gràcies i pregar
To the one, to the one a l’únic, a l’únic.

Have I told you lately that I love you T’he dit últimament que t’estimo?
Have I told you theres no one else above you T’he dit que no hi ha ningú més per sobre de tu?
Fill my heart with gladness M’omples el cor d’alegria
Take away all my sadness Em treus tota la tristesa
Ease my troubles thats what you do M’alleugereixes els problemes, això és el que fas

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under MÚSICA

Deixa un comentari

