JOAN BAEZ – IT AIN’T ME BABE (NO SÓC JO, NENA)

En plena adolescència em vaig quedar bocabadat amb l’autenticitat de Joan Baez. Armada amb una sola guitarra, peunua i vestida amb roba de sac, la veu dolorosament pura de la Joan s’alçava per damunt de la mediocritat del món, com un dolç gemec, i declarava la guerra a totes les injustícies dels homes. Fresca i trapella, la Joan aquí ens versiona una de les cançons de Bob Dylan, el poeta del desamor etern.

Continuar llegint…


Go ‘way from my window, Fuig de la meva finestra
Leave at your own chosen speed. Marxa a la velocitat que vulguis
I’m not the one you want, babe, No sóc el que vols, nena
I’m not the one you need. No sóc la persona que necessites
You say you’re lookin’ for someone Dius que busques algú
Never weak but always strong, que no sigui mai feble, que sempre sigui fort
To protect you an’ defend you que et protegeixi i et defensi
Whether you are right or wrong, tant si tens raó com si no
Someone to open each and every door, algú que t’obri totes les portes
But it ain’t me, babe, Però no sóc jo, nena
No, no, no, it ain’t me, babe, No, no, no, no sóc jo nena
It ain’t me you’re lookin’ for, babe. no sóc jo el que busques, nena

Go lightly from the ledge, babe, Rellisca de l’ampit, nena
Go lightly on the ground. Allunya’t suaument
I’m not the one you want, babe, No sóc la persona que busques, nena
I will only let you down. Amb mi només tindràs desenganys
You say you’re lookin’ for someone Dius que busques algú
Who will promise never to part, que es comprometi a no deixar-te mai
Someone to close his eyes for you, algú que es tanqui els ulls per tu
Someone to close his heart, algú que es tanqui el cor
Someone who will die for you an’ more, algú capaç de morir per tu i per d’altres
But it ain’t me, babe, però no sóc jo, nena
No, no, no, it ain’t me, babe, No, no, no, no sóc jo nena
It ain’t me you’re lookin’ for, babe jo no sóc la persona que busques

Go melt back into the night, babe, Torna’t a fondre amb la nit, nena
Everything inside is made of stone. Tinc el cor fet de pedra
There’s nothing in here moving No hi has res aquí dins que m’emocioni
An’ anyway I’m not alone. I de totes maneres no estic sol
You say you’re looking for someone Dius que busques algú
Who’ll pick you up each time you fall, que t’aixequi cada cop que caus
To gather flowers constantly que et faci rams de flors constantment
An’ to come each time you call, I que vingui sempre que el cridis
A lover for your life an’ nothing more, Un amant per a tota la vida i res més
But it ain’t me, babe, Però no sóc jo, nena
No, no, no, it ain’t me, babe, No, no, no, no sóc jo nena
It ain’t me you’re lookin’ for, babe. Jo no sóc el que busques, nena.

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under MÚSICA

Deixa un comentari

