EVERYTHING / TU HO ETS TOT

M’agrada l’estil de Michael Bublé. El tema que us proposo, Everything, és una original cançó d’amor.



 

El problema amb Michael Bublé, com amb tants altres cantants de la música popular, és que quan no disposen de les tècniques de correcció vocal dels grans estudis de gravació, perden molta qualitat. Els directes de Michael Bublé poden ser molt decebedors. Compareu la versió d’estudi de dalt amb aquesta versió en directe. Bublé desafina en nombroses ocasions, i sembla que canti mirant de superar la ressaca de la nit anterior. De totes maneres, es tracta d’una bonica cançó.

You’re a falling star, You’re the get away car / Ets una estrella fugaç, ets el cotxe de la fuga
You’re the line in the sand when I go too far. / Ets la ratlla a la sorra quan m’allunyo
You’re the swimming pool, on an August day. / Ets una piscina en un dia d’agost
And you’re the perfect thing to say. / I ets el comentari perfecte

And you play it coy, but it’s kinda cute. /I et fas la tímida, però és molt bonic
Ah, When you smile at me you know exactly what you do. / Ah, quan em somrius saps exactament què fer
Baby don’t pretend, that you don’t know it’s true. / Nena, no fingeixis que no saps que és veritat
Cause you can see it when I look at you. / Perquè ho saps quan et miro

 

And in this crazy life, and through these crazy times / I durant aquesta vida esbojarrada, i en aquesta època de bojos
It’s you, it’s you, You make me sing. / Ets tu, ets tu qui em fa cantar
You’re every line, you’re every word, you’re everything. / Ets tots els meus versos, totes les meves paraules, ho ets tot.

You’re a carousel, you’re a wishing well, / Ets uns cavallets, un pou dels desitjos
And you light me up, when you ring my bell. / I m’il·lumines quan fas sonar el meu timbre
You’re a mystery, you’re from outer space, / Ets un misteri, véns de l’espai exterior
You’re every minute of my everyday. / Ets tots els minuts de tots els meus dies

And I can’t believe, uh that I’m your man, / I no me’n sé avenir que sigui el teu home
And I get to kiss you baby just because I can. / I si et beso és perquè puc
Whatever comes our way, ah we’ll see it through, / Passi el que ens passi ens en sortirem,
And you know that’s what our love can do. / Saps que això és el que pot fer el nostre amor

 

And in this crazy life, and through these crazy times / I durant aquesta vida esbojarrada, i en aquesta època de bojos
It’s you, it’s you, You make me sing / Ets tu, ets tu qui em fa cantar
You’re every line, you’re every word, you’re everything. / Ets tots els meus versos, totes les meves paraules, ho ets tot

Anuncis

1 comentari

Filed under MÚSICA

One response to “EVERYTHING / TU HO ETS TOT

  1. Eduard Alvarez Mató

    Ja em sap greu però no puc deixar de dir-li senyor Vidal, si vol es pot referir a mi com Sr Alvarez per igualar les coses.

    Què tal està després d’abandonar una colla d’inadaptats amb efervescència hormonal? es deu avorrir a la universitat amb gen tan sèria. La veritat he anat seguint el seu blog tot l’estiu encara que sembli mentida però fins avui (segurament el diumenge més ocupat del 1r trimestre) no he trobat temps per comentar.
    Les coses a 2n es plantejen interessants: selectivitat, curs curt, algun que altre professor nou (per la molt desafortunada pèrdua d’una gran persona, no ho sé, es fa estrany pensar que d’aqui any ja serem considerats persones grans.. com es viu sense els amics de tota la vida?
    Crec que això d’estudiar tant m’ha afectat..
    Li comento aquest tema de les cançons perquè m’ha fet gràcia el vídeo de Michael Bublé, i ja que gràcies a la seva contínua insistència vaig estudiar una mica de vocabulari, en vaig tenir prou per entendre aquesta cançó. Crec que li pot agradar, no li poso un directe que encara comensarà a criticar a la cantan

    Dear Mr. President – Pink

    Crec que la meva estona de Break s’ha acabat vaig a continuar estudian o almenys fent creure a la meva mare que estudio.. un altre dia ja em posaré més filosòfic i amb l’ajuda de l’Ignasi Grau o en Marc Pou ja li discutirem algun dels altres temes sobre els quals ha escrit

    Espero que tot li vagi mol be

    Si vol contestar el meu correu electrònic és: edu_cat66@hotmail.com

Deixa un comentari

