ORGULL? QUIN ORGULL?

Amb motiu del dia de la celebració de l’orgull gay, lèsbic, transexual i bisexual, el govern català va fer onejar per primer cop la bandera de l’arc de Sant Martí, símbol de l’homosexualitat, en una desena d’edificis oficials.
No em recrearé amb l’aversió que em desperta aquest pseudo-progressisme polític d’enganxina. Aversió que em pensava que superaria, perquè durant tota la jornava vaig covar esperances que, l’endemà, el tripartit 2.0 penjaria una altra bandera en solidaritat amb les pobres vídues d’aquesta terra que cobren una pensió miserable i han de fer acrobàcies amb l’avecrem per arribar a final de mes. I.lús de mi, em pensava que l’endemà trobaria desenes de banderes, amb el símbol de l’avecrem, onejant des del cim de totes les governacions.
Em sobta que els gays se sentin “orgullosos” de ser gays, perquè aquesta postura sembla entrar en contradicció amb la normalitat amb què es pretén que tots ens prenguem l’homosexualitat. Si l’homosexualitat és una opció sexual com qualsevol altra, per què ha de ser motiu d’orgull? Jo, que sóc guapo, llest i posseeixo una alta autoestima, no goso mai a enorgullir-me d’aquests atributs que la Mare Naturalesa em va atorgar tan generosament en néixer. Em limito, de tant en tant, i en un estat de cofoisme exacerbat, a mirar-me al mirall i pensar en com arribo de ser de ben parit. I punt.
I és que els humans només podem estar orgullosos del que hem aconseguit amb el nostre esforç. Amb les nostres conviccions. Amb la fermesa dels nostres principis. Amb la feina ben feta.
Anuncis

Deixa un comentari

Filed under TEMES D'AVUI

Deixa un comentari

